sobota, 7 grudnia 2013

Początki bywają trudne





Ekhem. To mój pierwszy post... *bożejakjaniewiemconapisać* Tak więc... Chciałabym na pierwszą notkę opowiedzieć co w ogóle tu sie będzie znajdować, a będzie tu dużo rzeczy...
>Tematyka bloga
Ten blog... Nie ma tematyki. XD Tu bedzie wszystko. DOSŁOWNIE. Możliwe, że zacznę od notki, w której opiszę pokrótce jak mi się żyło na PA!con'ie i co udało mi się złowić na nim.
Będzie tu zapewne dużo "recencji" *krytyk Wotson?* figurek, gier oraz masy innych przeróżnych rzeczy, które wpadną mi w łapki. C: 
>O sobie
Coś o sobie. Na chwilę obecną mam 16 lat i żyje sobie beztrosko *yhym...* w Kielcach. Jestem mangozjebem i kocham grać w rpg'i. Moim hobby jest zbieranie figurek związanych z anime oraz godzinne nerdzenie na kompie. Kocham Lalusia (czyt. Lelouch vi Britannia) i w ogóle i w ogóle. To tyle... QwQ
Ja sama nie ogarniam zbytnio co się jeszcze tutaj dzieje... Ale postaram się pisać z sensem i czytelnie. Życzcie mi powodzenia~! :3

1 komentarz:

  1. Wreszcie założyłaś bloga, gratki. :D Chętnie będę zaglądać i patrzeć co masz światu do powiedzenia. :3c

    OdpowiedzUsuń