niedziela, 23 lutego 2014

Figma Sakura Kyouko od Max Factory



Nadszedł ten oto czas, kiedy Wotson przedstawi wam swoją recenzję figmy. Co w tym takiego wyjątkowego? A mianowicie to, że to moja pierwsza figurka takiego rodzaju, więc wszystkie spostrzeżenia będą mówione z oka mało profesjonalnej osoby. Tak jakbym była profesjonalistą w czym innym... 
WIĘC ZACZYNAJMY~! C:




Przygoda zaczęła się wraz z rozpoczęciem ferii zimowych. Wyjechałam do siostry ciotecznej wraz ze Snow Miku. Weszłam sprawdzić wiadomości na wszelakich portalach, patrzę... I tu wiadomość od wspaniałej, cudownej, kochanej Ishy, że znalazła figmę Kyouko, niestety używaną. Zaczęłam wypisywać do niej, że pragnę jej i jakby mogła, żeby mi zamówiła. Dopiero potem pomyślałam o braku pieniędzy... Nieważne. Kilka dni temu, bo w piątek 21 lutego, odebrałam figurkę od Ishy. Z wielką uciechą wróciłam do domu z nową zdobyczą, po czym wraz z koleżanką z klasy, pozdrawiamy Olę C:, zaczęłam rozpakowywać Kyouko. Pierwszy raz trzymałam w łapkach taką cudowną figmę. A co się okazało później? Figurka, choć była sprzedawana jako używana, była prawdopodobnie tylko raz otworzona. Zestaw rączek, podstawka były zapakowane jak w nowej figurce, a stawami ciężko się poruszało, zaś twarzyczki trzeba było wciskać we włoski, jak w nowej figurce. Innymi słowy... Wygrałam w życie. C:


Zaczynając... Pudło, jak pudło, wygląda chyba jak u wszystkich figm, mimo to jest urocze. Wszędzie widnieje postać Kyouko w różnych pozach oraz przykłądy jak możemy ją ustawić.



Taka piękna Kyouko. Q_Q
Sama Kyouko ma sporo dodatków. Posiada trzy twarzyczki, pocky, komplet łapek w tym po jednej łapce ze swoją rybką i paczką pocky. Ma również włócznię w wersji prostej oraz złożonej, no i... Kyuubeya. 




















Podstawka Kyouko jest standardowa, tak myślę, jak we wszystkich figmach. Podobna w sumie jak w nendoroidach. Wydaje mi się jedynie cieńsza, więc będę na nią uważać. 



Fajną sprawą jest to, że sami możemy ustawiać broń Kyouko. Mamy sześć segmencików oraz łączenia, które według upogobania dobieramy i zmieniamy. Jeszcze nie bawiłam się z tym, aż tak bardzo, ale... No właśnie, zawsze jest jakieś 'ale', a w tym przypadku są to właśnie te złote segmenciki. Wkładając w nie łączenia, zauważyłam, że są ta zwykłe plastikowe, cieniutkie rureczki, a kilka z nich zaczęło pękać. Wniosek z tego, że muszę bardzo uważać, żeby ich nie zabić.


Mamy też pakiecik łapek, co mi się bardzo spodobało. Figurka ma ich w sumie, aż 11, w tym dwie "specjalne", bo z ciasteczkiem i pocky. Ten patent mi się spodobał i mam nadzieję, że wszystkie figmy tak mają, a moje następne zdobycze będą miały ich tylko więcej. :3 



Jak ziarno ryżu, nawet gorzej...


Kyouko, jak wspominałam, ma paczuszke pocky. Posiada również dwa osobne pocky, które wyglądają jak mrówki, więc jeżeli upuszczę jakiś z nich, to prawdopodobnie go już nie znajdę. Dlatego zapewne dostałam takie dwa, w razie kiedy zgubiłabym jednego. 

Przejdźmy do Kyuubeya. Mimo tego, że wszyscy go nienawidzimy, muszę przyznać, że jest ładnie wykonany i mega słodki. Można poruszać i obracać jego głową oraz ogonkiem, zaś pozą domyślną jest chyba to, że Kyouko trzyma go w dłoni i się wścieka na niego. Trudno się jej dziwić.
Figma ma tez fajny bajer ze swoim strojem, mianowicie z tyłu, gdzie ma swoją bąbkowatą sukienkę (?), ma wstawione bolce, co ułatwia poruszanie nią. Część włosków oraz różowa część ubrania Sakury jest zrobiona z miekkiego plastiku, co tylko ułatwia mi sprawę z pozowaniem oraz zakładaniem rzeczy.
Nie zauważyłam w sumie ani jednej wady malowania, co mi się bardzo podoba. Mam nadzieję, że nie odkryja żadnej przez następne kilka dni... No ale, nic nie jest idealne, bo plecy Kyouko to masakra. Czemu? Bolec, który powinien wchodzić w jej plecy, nie chce tego robić. Dziura jest za mała, więc bolec w ogóle w nią nie wchodzi. Figurka opiera się po prostu o niego. Dostałam radę od Ishy, żeby podgrzać trochę figurkę i kombinować z nią wtedy. Tak też chyba zrobię, jeżeli nic na nią nie zadziała.
To w sumie jedyna wada jak na ten moment, więc bardzo cieszę się z tego powodu, że trafiła mi się nówka oraz prawie idealna figurka. C:
A takiej figurce trzeba zrobić sesję~! 


Pew, pew, pew, giń.




Nyan, nyan~!

























Tak własnie wygląda moja pierwsza figma. Jest mega śliczna i jestem mega szczęściarzem, że ją trafiłam. Teraz tylko upolować figmę Kyouko w normalnej wersji... Tak, taki jest mój plan. C:
TAKA JAKOŚĆ TO JAK WYGRAĆ Z RAKIEM, SYNKU.
I chcę, żeby ta mała kolekcja Kyouko powiększyła się jeszcze bardziej~ Oto marzenie Wotsona.

Kyouko was żegna i zaprasza na kolejną recenzję. Tym razem będzie odmiana i obiecuję nie dać kolejnej recenzji figurki. :3 Dam coś ze swoich "klasyków".~

A NA KONIEC...
PANTSUUUU~!

8 komentarzy:

  1. Erotyki jakieś wstawiasz ;-;
    a co do Kyouko to mało jej nie rozjebałyśmy wkładając ten bolec, ale by bylo zabawnie.
    pozdrówka XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie ertoyki? ;___;
      Hahhahahaha. XDD Rzeczywiscie super zabawa, rozwalac Kyouko, super. XD

      Usuń
  2. Żebyś jej tylko za nadto nie rozgrzała... xD" Ale to dziwne, że jej plecki są takie chamskie... Może dlatego została oddana na sprzedaż? XD To by wiele wyjaśniało. W każdej figmie masz takie coś na dodatkowe rączki i czasami masz już na stałe przymocowane niewielkie gadżety~ Figmy są kochane~
    W ogóle ten wstęp... Dawno nikt tylu miłych rzeczy w jednym zdaniu o mnie nie powiedział. xD -doki doki-
    Kocham jej uśmiech. *__* postaram się polować dalej na tanią Kyoko dla Ciebie co jakiś czas. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, postaram sie jej nie zranic. *^* XD Hmm... To by wiele wyjasnialo... Ale z drugiej strony podstawka nie byla wgl otwierana... Nie wiem, co za czlowiek ja oddal, ale go pozdrawiam serdecznie i dziekuje.
      Yeeeey, czyli innymi slowy zajebioza~!
      Hahaha, prosze bardzo Ishy. XD
      I dziekuje~ <3

      Usuń
  3. Słodziaszna *u*
    I przez takie właśnie recenzje i zdjęcia odczuwam ból odnośnie tego, że wstrzymałam moją działalność figurkową. Cholera. ;A;
    So sad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Cie pociesze nastepnym wpisem tutaj, o. *^*

      Usuń
  4. Ad Podstawka - nie miałaś przypadkiem dodatkowego "kapturka" do zaczepienia na jej szczycie? U wszystkich moich figm (z wyjątkiem Mami bodaj) takowy się znajduje. Jest cieńszy i przedłuża nieco podstawkę (co przydaje się bardzo w przypadku figm ze Strike Witches - dużo więcej póz mogą dzięki temu przyjąć). Możliwe że bolec w plecy nie wchodzi, bo ten kapturek tam winien być zaczepiony czy coś.

    Kurde, Kyoko mnie zaskoczyła mnogością akcesoriów. Ma ich chyba tyle samo, jeśli nie więcej, co Hameru.
    BTW - sprawdzałaś tył pudełka? Figmy z Madoki mają tam dodatkową kartonową podstawkę, o czym wspominałem w przypadku recenzji swoich Mami i Sayaki~. Obadaj, może do Kyoko też coś takiego dorzucili.

    I wgl, świetne pozy dla niej na zdjęciach wymyśliłaś. Choć jak piszesz to twoja pierwsza tego typu figurka to ogarnęłaś jak ją "poprawnie" pozować naprawdę błyskawicznie.

    Właśnie, jak to jest z tym zaczepianiem Kyuubeya? Bo coś na MFC ludzie pisali, że cholernie ciężko jej w rękę wchodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, mam ten kapturek. I w tym rzecz, ze nawet przyczepiajac to przedluzenie, to nie idzie jej tam wtyknac. Wchodzi nawet gorzej, wiec zdejmuje go i wrzucam do pudelka. A co do tych podstawek, to mam cos takiego chyba. Teraz zobaczylam. *^*
      Co do Kyuubeya... Nie jest zle. Ma swoja specjalna lapke do trzymania go i trzeba po prostu wcisnac jego ucha miedzy palce, co nie jest trudne. Wczesniej tylko trzeba go dobrze ustawic i bedzie cacy. Wkladajac go w lapke tylko raz krzyknelam... Co jest czyms, jak na mnie.
      I dziekuje. C:

      Usuń